Februari 2020 – Porsche GT3 RS
Ik heb voor de volgende uitdaging maar weer eens voor een Supercar gekozen. Ik ben op de Porsche GT3 RS uitgekomen zoals je hieronder ziet. Hier is aanzienlijk meer tijd in gaan zitten dan in mijn voorgaande renders. Ik beperk me vaak tot alleen het bodywork en alles wat je... Lees verder
Maart 2019 – Harley Davidson Night Rod
Na de Supercars van de eerste 2 maanden van dit jaar merkte ik dat ik behoefte had aan een extra dimensie, een extra uitdaging.... en dat zit bij 3D in de details. Om niet gelijk voor alleen maar organische vormen en materialen te kiezen, is mijn keuze gevallen op... Lees verder
Februari 2019 – Bugatti Chiron
Februari staat in het teken van de Bugatti Chiron. In tegenstelling tot de Lamborghini van Januari heeft de Bugatti veel meer ronde vormen Alle plaatjes zijn gemodelleerd in Autodesk Maya, getextured mbv Substance Designer/Substance Painter of Autodesk Mudbox en alle 3D scenes zijn gerenderd in Arnold van SolidAngle en... Lees verder
Januari 2019 – Lamborghini Huracan LP640
Ik heb het redelijk druk en mijn dagen zijn altijd wel gevuld, toch heb ik mezelf als doel gesteld om elke maand een high resolution 3D render te maken en online te zetten. Zo hou ik mezelf lekker bezig en oefening baart kunst. Alle plaatjes zijn gemodelleerd in Autodesk Maya,... Lees verder